R.I.P

Patrick Swayze död, 57 år, alldeles för tidigt!!!
Dog i förrgår natt av sin cancer, men han kämpade ju verkligen in i det sista, så starkt!!
Han kommer att bli saknad!!
Jag har ju gillat honom ända sen jag såg "Dirty dancing", min absoluta favorit film! och han är ju så sjukt snygg i den *hihi*! I filmen "Ghost" är han ju oxå riktigt suveren....nu vill jag ju ta fram och kika på båda! Det ska jag ta och göra någon dag banne mig!!
Har även sett han när han var med på Oprah, han verkade vara en sån fin människa, ödmjuk och trevlig!!

Till dig!
Så länge jag lever kommer jag alltid minnas dig och jag kommer att fortsätta kika på "dirty dancing" då och då som jag gjort sen jag köpte filmen!! Du är älskad och hyllad och vi glömmer dig aldrig! Vila i frid!!



Tänk om man hade fått vara med i den filmen =)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0