sysselsatt!

Jag håller mig sysselsatt, vi har knappt vart hemma denna vecka förrän nu...ju mer jag har och göra desto mindre hinner jag stanna upp och sakna Betty, vilket jag gör sjukt mkt på kvällarna!!!!

I måndags: Tog vi en lunch med min kusin Bea, och fixade och donade massor.
I Går: Tog vi en fulle/fika med ritva, lilla León och mamma, sen lunchade vi med mia och efter det åkte vi upp till bvc för fgruppsträff! På kvällen drog vi och åt på mcdonalds.
Idag: Vi har varit på öppnaförskolan och lekt massor, sen en promenad på stan.
Imorgon: städa och fixa hemma (försöka putsa lite fönster), gå promenad m.m
Fredag: städa och fixa vidare, åka på stan och shoppa lite, gå promenad och så ska jag på ansiktsbehandling, jag ska njuta som bara den!!!!!
Lördag: städa lite (dammsuga och skura), handla mat, sen på kvällen kommer amalia, gabriel och lilla felicia hit på middag.
Söndag: ev gå på husvisning, mysa med fam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0