attract promenadband!

Sådan här skulle jag vilja ha (dock inte den färgen) =)

 (bild lånad från attract.nu)

Promenadband

Effektiv motion i hemmet!
Promenera/jogga när du vill, utan oro för väglag, överfall eller mörker.

Nu kan du tryggt och säkert promenera hemma när du själv vill, framför favoritprogrammet på TV. Motionsbandet från Attract fäller du med ett enkelt handgrepp ihop och förvarar det lätt under sängen, i garderoben, under soffan eller på annan förvaringsyta om du vill ställa undan den mellan dina promenader.

Motionsbandet har en stabil och greppvänlig ledstång att hålla i, en lättanvänd kontrollpanel med säkerhetsfunktion (ett "snubbelband" som gör att bandet stannar om du tappar kontakten med det).

läs mer på deras hemsida Attract


Kommentarer
Postat av: Malin

Nej, det blir inget Strängnäs över påsk för min del. Men jag ska dit nästa vecka! Är du hemma något då? Puss!

2010-04-02 @ 08:33:14
URL: http://andthroughitall.blogg.se/
Postat av: Bea

Haha, du är en riktig sucker för träningsredskap via TV-shop du! Ni kan ju snart öppna eget gym i huset! ;)

2010-04-02 @ 11:37:18
Postat av: Anonym

bea: haha ja jag e väl det, men när man bor på landet så är det ju jobbigt att ta sig till gymmet, skönt att ha allt hemma ;)! I nästa boende kanske det blir ett gym, man vet aldrig hihi ;)!

2010-04-02 @ 11:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0