långfredagen!

Sådär nu kan jag börja njuta av påsken, har städat klart huset samt fixat & donat & nu håller vi på & packar väskan inför äventyr i stan några dagar =)! På söndag kväll kommer vi förmodligen att dra oss hemåt igen, om allt går som det ska med toaletten förstås, men det ska det nog göra.


Ofelia är så himla gosig & rolig just nu, & vad hon pratar oj oj =)...Hon härmar ord & hon förstår när vi pratar med henne, så hon hjälper till massor här hemma..min stora tjej!
Häromdagen såg vi en katt utanför dagmamman & hon började direkt säga "mjau" fast på hennes lilla språk blir det "mauf" hihi =)!

Nu ska jag fortsätta packa, är ju en hel del som ska med när man har småbarn!

ses senare, för jag kommer att fortsätta blogga hemma hos mamma såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0