ballad år?!

(lånad bild från aftonbladet.se)


Två verkligen superfina ballader till final idag i melodifestivalen...=)!
Jag gillar låtarna jättemycket, tror de båda har bra chans i globen! 

Ofelia sover hos sin farmor & farfar så det är helt tomt här hemma, saknar min lilla plutt massor!! Men vi ska hämta henne redan vid lunchtid imorgon =), och det är ju ganska skönt att vi kommer kunna sova ut lite imorgonbitti förstås..men saknar gör man!
Jag & Jimmy skulle egentligen varit iväg till sthlm för 25 årsfest hos min kusin, utgång & hotellövernattning. Men vi har lyckats blivit sjuka...så himla trist. Sett framemot det så bitter är man ju! Men halsen värker, näsan & ögonen rinner & febern gör sig påmind så jag pallar inte med massa aktiviteter nu iaf...trist nog! Vi kommer ta en hotell tripp till sthlm i vår istället, kanske maj när man kan sitta ute på en servering & ta en cider & bara njuta, härligt!! Och shopping då förstås hihi!

Nu ska vi se på film!
Ha en fortsatt bra lördag =)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0