Föreläsning!

Idag har vi haft föreläsning/teori hela dagen om håret...man blir väldigt tung i huvudet. Men superintressant! Är så himlans roligt att lära sig något som man är intresserad av. Imorgon ska vi fortsätta med teori, men då ska vi gå in på huden, spännande!

Vi har kort dag imorrn, superskönt! Så imorgon kan jag hämta min lilla sessa från dagmamman, weehoo =)!

Nu ska jag ta & hänga tvätt, sen väntar sängen!

(jag är ganska tråkig nu med mina inlägg, men det blir bättre snart, jag lovar. Den här veckan är ja totalt slutkörd så jag har ingen ork att blogga så mycket. Men så fort jag kommit in i allt så ska jag öka bloggandet igen med sånt som händer i skolan & hemma..häng kvar)!


Kommentarer
Postat av: Kristin

Ja det hoppas jag med, klart du är trött första veckan det är man alltid, du får ta och skriva på helgerna ;)

2010-02-04 @ 22:04:34
URL: http://mouziee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0