fyra klippsätt!

Yes det finns fyra klippsätt. Och det håller vi på med just nu. Vi är på andra klippsättet, ökande längder...& nästa vecka ska vi vara klara med alla fyra är det tänkt...snabba puckar! Men så sjukt kul! Det är väldigt svårt, avslutade första klippsättet idag, helform & det är mycket svårare & klurigare än vad man tror...men ökande längder kommer bli ännu svårare känner jag på mig..men det som är kul är ju att när man klippt några gånger så blir man bättre & det blir lättare, super kul!

Idag gick tågen ganska okej ändå, försenade & så men annars helt ok! Var hemma strax efter sju.
Har hunnit duscha, plocka undan hemma & ätit...så nu ska jag slänga mig i soffan & koppla av en stund sen sovdags vid tio!

Har förresten kommit på att jag tycker mer om varma kokta ägg (alltså nykokta) än kalla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0