helt slut!

Ojoj nu är jag trött efter min första skoldag, men åh så kul jag har haft det =)! Vi har haft teori om hår & så har vi haft shamponering som vi övade på varandra =)! Gick bra, men ovan är man ju...men får öva så =)!
Och så har jag äntligen lärt mig göra lockar med plattång, det blir så fint!! Imorrn ska vi göra festuppsättning på långt hår & en läggning, längtar redan!!!

Ofelias första dag gick också bra, hon är så duktig min lilla flicka. Hon var lite ledsen när jag lämnade henne, & fy vad det skar i hjärtat =(!..Men sen var hon inte ledsen mer så det känns bra att höra!
Och ikväll har jag pussat på henne masssor!!!
Hon sover sedan 19.00..hon var supertrött efter sin första dag hos dagmamman.

Nu ska jag inta soffläge =)!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Jag kommer tjuvstarta lite innan då mina mellanringar till kameran är skickade idag så jag ska sminka en väninna och fota ögon bilder för att lära mig kameran med de ringarna till.

Bra att ha en portfolio dock, har ingen lust att bara sminka sotningar sen som alla vill ha utan tänkte ha ett album som man kan få gå igenom så kanske man får göra lite roligare saker :)

Klart jag ska informera dig i april, läser ju din blogg för fullt här o första dagen ;)

2010-02-01 @ 21:13:25
URL: http://mouziee.blogg.se/
Postat av: Kristin

Och inget nytt om andra dagen ;) jag ska ta med kameran till skolan och plåta varje dags sminkning tror jag, stackare som får stå ut med mig. Gör du nudå efter du kommit hem efter en lång skoldag?

Själv är jag fast i min retusch då tar man paus och kollar på sin egna lilla pärla som man kan lägga ut en bild eller två på..

2010-02-02 @ 22:58:19
URL: http://mouziee.blogg.se/
Postat av: Malin

Jaa, jag fick ditt jättefina sms vännen! Tack snälla du! Kram kram

2010-02-02 @ 23:01:33
URL: http://chainsawy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0