lekdag!

Idag fick jag sovmorgon, så skönt det var!! Inte fått sova längre än till kl 6 på morgonen i typ två veckor...så att få gå upp strax efter nio är rena rama sovmorgonen för mig hihi!

Veckan har som sagt varit väldigt tuff, mycket att göra & lite tid...så jag har dunstat i säng mellan nio-tio varje kväll av ren utmattning. Men veckan har vart så rolig, tuffa moment i skolan men man blir ju bättre & bättre för varje gång man gör samma moment, som en svinrygg eller läggning på korthår.

Idag har jag städat & tvättat hela förmiddagen, nu är sambon iväg & handlar mat inför kommande veckan. Jag slipper laga storkok denna helg då det finns så mycket kvar i frysen, niiiice!!
Vi ska snart få besök av några i fgruppen, vi ska leka & fika =)!

Så jag skriver mer ikväll då jag har mer tid, då ska jag även visa bilder på vad jag gjort i skolan i veckan =)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0