Melodifestivalen!

Idag har jag fixat allt det som jag inte hinner göra under veckorna längre, hade tänkt att ta en lugn dag men vem städar då åt mig? Ingen =(!
Så idag har jag städat, haft spontanbesök, lagat storkok i ca 5 timmar bl.a lasagne, pastagratäng, spenatkyckling (hoppas jag lyckades denna gång), ugnspannkaka, korvstroganoff, stekt kyckling & sen har jag dammsugit igen då det vart så smuligt på golvet efter allt lagande. Och så om inte det var nog så har jag lagat dagens middag...NU vill jag lova att jag e är toktrött!

Jag ska strax slänga mig i soffan & kika på melodifestivalen =) (hoppas jag inte somnar haha)! Synd bara att jag har en sambo som inte är ett dugg intresserad av sånt..jag får väl ha sms sällskap istället ;)!


Kommentarer
Postat av: Malin

Jo, jag väntade också på att något skulle hända i den låten. Men den var fin :)



Ja usch, han var riktigt dålig. De andra var bra! =)

2010-02-06 @ 21:42:24
URL: http://chainsawy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0