Modevisning!

Har inte haft tid eller ork att blogga i veckan...helt slut. Sj är ju heeelt knas just nu...idag har jag sammanlagt suttit 1 ½ timma extra på tåget...bläk. Men men så är livet!

Mina vardagar ser ungefär ut så här just nu:
Går upp vid halv sex
Gör iordning mig & fixar väskan till skolan (mat & grejer)
Sen väcker jag lillsnuttan vid sex & då ska hon klä på sig, äta frukost & sånt...
Åker hemifrån vid halv sju...
Lämnar Ofelia hos dagmamman runt sju...jag åker alltid förtidigt & måste cirkulera inne i stan en tio minuter haha.
Åker sedan ner till tågstation
Parkerar bilen
Tar tåget 7.16 (men är typ alltid försenat)
Framme omkring kvart över åtta..
Går till skolan som tar ca tjugo min
Börjar skolan kl nio.

Och i skolan gör vi allt från uppsättningar, klipper, fönar, läggningar m.m & har det kalasbra =)...fram till kl halv fem-fem...
Går till tåget, tjugo minuter.
Tar tåget vid halv sex.
Väl framme tar jag bilen hem & är hemma runt halv sju-sju (om tåget inte är försenat förstås).

Och då ska det nattas barn, tvättas, äta, duscha, och helst träna men som jag inte orkat eller kommit in i ännu...hoppas snart! Är ju så sjukt trött när jag kommer hem att jag däckar i soffan efter alla måsten!
Somnar runt tio, gött!


Jag har det i alla fal sjukt bra i skolan...Mycket att lära sig, tufft tempo & fortf svåra moment men somjag skrivit tidigare, sååå himla kul.
Jag har verkigen valt rätt yrke för mig =)!

Imorgon ska jag assistera på en modevisning som håller till på Café opera...så spännande & kul!! Vi ska hjälpa några andra elever som är kursen innan oss (de är klara i maj) som ska styla modellerna & då ska vi va med & hjälpa till...hihi!! Så nu ska jag slänga mig i soffan & ladda inför en lång & fullspäckad fredag! Ska försöka fota något där imorgon om jag hinner! Annars kommer det iaf andra foton ifrån veckan upp i helgen!

Sov så gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0