pendlare suger!

Att vara pendlare i dessa dagar suger! Tågen var inställde imorse, så jag fick ta ett senare tåg & sen tunnelbana när jag väl var framme i sthlm efter en bra stund. Jag brukar gå till skolan från tcentralen men det var ju så sjukt kallt att jag inte pallade idag hoppas på lite mildare väder imorgon men det är väl ingen risk.

Imorgon ska Ofelia till dagmamma igen, nu har hon ingen feber utan är "bara" lite förkyld & hostig, men även det är på bättringsvägen, så skönt! Inte alls kul när ens barn är sjukt!

Idag har vi typ haft klassmakeover =)! Många stylades om med färg & så klippte vår lärare många av oss, bl.a mig...klippte topparna & lite lugg, men vet inte om jag trivs i lugg, får se, vänjer mig väl annars kanske jag gör om lite om det går =)!

Nu är jag så trött så jag ska hoppa i säng!
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0