familje tripp!

Idag på dagen åkte vi iväg till Eskilstuna för att köpa skor till lillskruttan, jag ville ha ett par kavat vinterskor då jag bara hört gott om dem. De är höga, håller tätt för kyla & fukt! Jag sökte på dem på internet häromdagen & fick se att de säljer sådana på skokanonen i Eskilstuna, så dit åkte vi & fick tag på ett par, rea var det oxå, klockrent! Så nu kommer hon kunna hålla sig varm om sina fossingarna när hon börjar hos dagmamman =)!

Vi åt även lunch ute på Tuna park, wok...mumsigt!
Köpte raggsockor & vantar till Ofelia så hon är nu garderad med grejer till dagmammestarten, bara badbyxor som fattas!

Hos svärföräldrarna bjöd de på potatisgratäng,entrecote & sallad!

Väl hemma igen så har jag bara legat på sofflocket & kikat tv, Bones kl 20.00 på trean & sen filmen Johan Falk - GSI på fyran kl 21.00, har redan sett den men den tåls att se igen, så bra!

Nu tänkte jag hoppa i säng. Sista veckan hemma med Ofelia innan inskolningen hos dagmamman så vi ska umgås med vänner & mysa, bäst att vara pigg!

Godnatt kära du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0