frånvaro

Ursäka för min frånvaro idag, fast ni kommer få vänja er...jag kommer inte ha lika mycket tid framöver för att blogga då jag börjar skolan 1 feb, då kommer ni förmodligen mest se inlägg på kvällarna..kanske att jag bloggar från tåget & sthlm =)!

Idag var vi som vanligt på inskolning, idag gick det bättre än igår. Min lilla plutt var en glad liten busunge & lekte för fullt. Men jag fasar redan inför tisdag då hon ska vara själv där några timmar, iiiih. Men det går nog bra, det är väl den där mamma känslan som tar över, separationsångesten.

Ikväll var vi på middag hos mina svärföräldrar, vart hastigt. Jimmy ville åka dit en sväng & hälsa på & då vart vi helt plötsligt bjudna på middag, och vem tackar nej till gratis mat ;)!

Väl hemma har jag setat bänkad framför Let´s dance...jag vill också lära mig dansa Jive, verkar ju så enormt roligt! Är lite smått avis faktiskt!

Har suttit & ritat på min tatoo jag ska boka, har nog den helt klar i huvudet, nu ska den bara ut på pappret =)!

Men nu säger jag godnatt, hoppas på att få sova hela natten, men det är väl ingen risk! ;)!
Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Ella

Vad ska du plugga för något??=)

2010-01-23 @ 19:08:00
Postat av: Anonym

Ella: Jag ska gå en frisör & makeup utb i sthlm =)!

2010-01-23 @ 19:13:32
Postat av: Ella

Fy vad kul=D Vilken skola?

2010-01-25 @ 14:49:28
Postat av: Anonym

Ella: Ja det ska bli jättekul, ngt jag drömt om länge. skolan heter styleeducation =)!

2010-01-25 @ 17:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0