fredagens tågresa!

Tågresan hem i fredags var mycket spännande.
Inte bara för att tåget gjorde lite som det själv ville verkade som.
Det var först försenat i 5 minuter.
Det är ju ändå helt okej.
Vi rullar igång..åker en stund.
Stannar.
Vi får stå still en bra stund då tåget har något fel.
Rullar igång igen....och vi åker ett tag till.
Stannar.
Just Great!
Då har tåget nåt signal fel.
Står still en bra stund.
Folk börjar bli irreterande, man märker främst det på de som har sällskap då de ska spy galla över allt & alla i princip, haha.
Tåget åker igen.
Hurra!!
Men tåget kör i reducerad hastighet, för att tåget har något fel.
Eh okej?!

Jag hade i alla fall underhållande sällskap på tåget faktiskt.
En man som är full som ler hela tiden & klunkar öl.
Tills han somnar & sover i princip på damens säte som sitter brevid. Och hon i sin tur sitter & trycker mot fönstret, stackarn.

Och i bordet brevid sitter en kille som sitter & biter på sina naglar (& fingrar).
Samt en kvinna & en man som löser korsord, högt vill jag påpeka!

Mitt emot mig sitter, vad jag tror är arbetskolleger, en man & en kvinna. De pratar hur högt som helst om sina helgplaner så att jag hör allt de säger trots musik i öronen.

Alldeles in till mig sitter en kvinna som under resans gång somnar.
Vilket vi hör genom snarkningar & mumlande.

Mycket trevligt!

Jag kom i alla fall hem efter en & en halv timmas tågresa!

Ser framemot en spännande tågvecka ;)!

Kommentarer
Postat av: Kristin

INT Make Up Center ska jag gå på, enbart för att bli ren makeupartist. Skulle gått stylist utbildningen men då jag ska gå i april så blev det bara make up då stylist utbildningen bara går i januari och september så jag tar den nästa gång ;)

Har ju mitt foto på sidan om så har ju iallafall två av tre saker där ;)

Måste läsa om den skolan men hur lång är utbildningen?

2010-01-31 @ 18:22:56
URL: http://mouziee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0