Fullspäckad Torsdag!

Godförmiddag (eller räknas detta som eftermiddag?) kära du!
Vi har varit vakna sen åtta, & inatt var vi vakna med, Ofelia ville nämligen inte sova mellan 00.00-01.30 så vi satt & kikade på CSI på kanal5, tills hon var så trött att hon somna. Så imorse var jag en aningens trött men det var bara att stiga upp.

Vi har kommit hem från ett besök hos min fina vän Ritva & hennes små barn, det bjöds på hallonpaj & vaniljsås, riktigt gott. De har flyttat & renoverat upp huset, superfint. Vill oxå ha vårt hus klart, men det kommer väl.

Vi har även ätit lunch, hade kvar fetagratinerad kyckling med ugnstekta rödbetor sen igår så det satt fint, Ofelia fick skinkrisotti.

Nu ska vi snart iväg på nästa besök, vi ska hälsa på hemma hos Caroline & Alice. Fika & leka! Men först försöker jag få Ofelia att sova en skvätt, får se om jag lyckas!

Du får ha en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0