otur eller vad?!

Vi har varit på inskolning idag med mellan 9-11. Men jag tyckte Ofelia inte var riktigt lik sig själv, fast hon har varit gnällig ett tag nu pga tänder & att hon är trött för att hon sover dåligt så jag tänkte att det kanske var det som vanligt ändå. Så vi gick över till min mamma efteråt & åt lunch, men då tyckte jag hon kändes varm & mycket riktigt, lillan hade 38.4 i feber....suck! Stackarn inte kul & ha feber igen & så himla typiskt nu på inskolningsveckorna, imorgon ska de lämnas själva för första gången, trist! Känns inte bra att lämna Ofelia huxflux på måndag & hon inte varit där själv något innan, så vi får se hur vi gör i så fall.

Själv vaknade jag upp med en förkylning, varje gång jag tänkt att börja träna så blir jag förkyld, va e detta liksom. Blir irreterad, vill ju komma igång med mitt "nya" hälsosamma liv!!! Så fort förkylningen är veck, ska jag damma av crosstrainern & ta mig ett åk ;)!

På eftermiddagen har jag & Ofelia myst i soffan, somnade en stund också. Mysigt!

Nu har jag förberett dagens middag: fajitas!! MUMS!!

Ikväll blir det:
20.00 90210 på tv400
20.50 guldbaggen (svt1)
22.00 paradise hotel tv6

Kommentarer
Postat av: Malin

Nämen stackars liten :( Blir ju massa baciller under inskolningen också.. Hoppas hon blir pigg snart igen och att du slipper bli smittad.



Kram

2010-01-25 @ 19:39:24
URL: http://chainsawy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0