Storkok!

Vart tog helgen vägen?!

Idag har jag jobbat till två, på jobbet var det fulle rulle, hann inte ens med rast. Så kan det gå ibland.
Efter det körde jag bilen raka vägen till willys för storhandling inför veckan, många kassar vart det =)!
Sen har jag lagat storkok till kommande veckan, bl.a chili con carne, köttfärssås, spenat kyckling..sen även ugnsrostade grönsaker & kyckling till matlåda imorrn,yummie!!!!

Nu ska snart lillan nattas & vi ska äta lite mat & sen mysa i soffan!

Imorgon börjar ett nytt kapitel i vårt liv!
De kommande 9 månader kommer bli tuffa men jag är så taggad, yeaj =)!!!


Kommentarer
Postat av: Kristin

Jo jag såg det men det är klart en frisörutbildning i sig tar ju liiite längre tid än en make up utbildning.

Jo men jag har stått som modell i så många år och nu när jag fick barn så testade jag att fota och upptäckte att det gick det med så då tänkte jag passa på att fortsätta med <make up artist utbildningen som jag ändå tänkt på såpass länge.

Känner du Malin sen innan elr?

2010-01-31 @ 18:56:57
URL: http://mouziee.blogg.se/
Postat av: Kristin

Tack :) det värmer att höra jo det känns mycket enklare då, visst kan jag sminka men att få lära sig nya tekniker och annorlunda sminkning är guld värt i den branschen och Malin hon är mitt lilla guldkorn som jag har helt för mig själv när det gäller mina dumma fotoideèr, hon får stå ut med mig iallafall men jag tror nog hon tycker det är rätt skoj faktiskt. Ja ska du bygga portfolio när du gått sminkkursen så vet du vem du hör av dig till ;)

När börjar den förreste, är det i slutet av din 9 månaders kurs inom stylist/frisör utbildningen elr?

2010-01-31 @ 22:28:47
URL: http://mouziee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0