fortf krasslig!

Idag har vi haft både make up & frisör, vi fortsatte att träna på sotning i förmiddags & i eftermiddags lärde vi oss att färga fransar & ögonbryn, riktigt roligt =)! Längtar redan tills nästa vecka hihi!

Jag känner mig fortfarande inte helt kry, är hängig, ont i kroppen & frusen. Halsen gör fortfarande väldigt ont & jag hostar som en galning, har spytt ett antal gånger, inte så kul. Men Ofelia är äntligen bättre =), så skönt...inte kul när ens lilla hjärta mår dåligt! Hon tycker inte alls om pencillinet men det tillsut går det i alla fall!

Ikväll har vi haft fredagsmys framför let´s dance med avokado, räkor, brie ost, vindruvor m.m supergott!



Så grattis Mattias & Cissi till segern av let´s dance, värdiga vinnare enligt mig =)! Dock spelade det ingen roll för mig, Claudia var superduktigt hon med. Båda paren var värdiga vinnare helt klart!

Nu blire det sängen för mig, megatrött!
Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0