I´m back!

Hallå...nu var det ett bra tag sen sist känns det som. Vi har inte kunnat bo hemma sen i fredags pga av att vår avloppstank gick sönder, super jobbigt. Men som tur har har jag världens bästa familj som ställde upp för oss med Ofelia & att vi fick bo kvar i fem nätter, så jag har inte kunnat uppdatera mig här då vi sov i deras gästrum där deras dator står (nej de har ingen bärbar) & Ofelia lägger sig vid sju..men nu är vi tillbaka på hemmaplan så nu ska jag sätta fart med bloggningen igen =)!

Skolan är toppen, jag har så kul & att behöva gå upp tidigt på morgnen & lägga sig tidigt är inte alls jobbigt,  ser framemot varje dag =)! Vi gick igenom alla klippsätt förra veckan & den här veckan har vi ägnat oss åt färg. Vi har applicerat balsam & potatismjöl med vatten på dockornas hår & har då tränat både toning/färgning av håret & folieslingor, verkligen superkul! Imorgon ska vi få sätta klorna i varandra, mohaha....färga & klippa på de som vill, grymt skoj men nervöst då vi inte alls är så haj på allt, men man måste ju pröva någon gång hihi!! Lovar att ta bilder!

Idag när jag åkte hem med tåget så "krockade" vi med en älg, det var inte alls kul. En jädra smäll vart det så tåget fick stanna kvar i nykvarn & där bekräftade de att vi inte alls kunde rulla vidare då älgen fastnat under tåget längst fram, såg riktigt hemskt ut, lider med den stackars älgen! Hoppas han/hon mår bra i djurhimlen!
Åkte ersättningsbuss hem.

Nu ska jag hoppa i säng...men jag lovar att uppdatera mer i helgen =)!
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0