lugn lördag!

Igår hade vi en lugn dag, jag är fortfarande inte helt frisk...så jag kurerar mig denna helg med. Dock åkte jag in till apoteket för att köpa hostdämpande som jag fått tips på, då jag hostar nå förskräckligt så att jag till & med kräks då & då..



Noskapin, som dämpar hostreflexerna vid kortvarig rethosta.

Jag började ta dessa redan igår på eftermiddagen, och de hjälpte bra...visst hostar jag fortf då & då, men mycket mindre & inatt fick jag sova hela natten utan hostattacker. Så skönt! Jag rekomenderar verkligen dessa till er som hostar grymt mycket.

Jag sprang även in på Lindex & hittade denna söta klänning & strumpbyxor åt min lilla sessa.



Vi ska börja ladda upp med kläder i strl 86 nu, så denna klänning blir perfekt i vår =).


Ofelia fick även ett tidigt påskägg av sin mormor & morfar Robert, där bl.a denna fina body fanns i =).




Igår kväll blev det filmmys, vi kikade på wallander - vålnaden & Beck - I stormens öga. Dock somnade jag mitt i Beck filmen så den får jag se klart en annan dag. Men wallander filmen var bra, mycket bättre än förra filmen "dödsängeln".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0