storstädning!

God förmiddag eller är det eftermiddag nu tro?...aja det är i alla fall en härlig solig dag =)! Vi har storstädat hela huset...eller ja så mycket som det går i den här röran som blir när man håller på & "renoverer" sitt hus. Vi plockade till & med i sär hela soffan & dammsugit den & under samt skurat...känns riktigt nice! Nu är det bara en tripp till tippen med skräp & putsning av fönster, men det får bli imorgon =)! Ska hinna laga lite storkok imorgon med då det börjar bli tomt på sådant i frysen.

Ikväll väntar mys framför melodifestivalen, vem hejar du på? Jag tycker det är ett mycket bra finalfält i år så jag har svårt att bestämma mig, men Anna Bergendahl är ju helt klart en av favoriterna. Jag kommer i alla fall sitta bänkad med telefonen i hand =)!

Jag & Ofelia har lyckats bli förkylda & hostiga igen, känns verkligen toppen. Min träning kommer aldrig riktigt igång, hinner bara köra några gånger sen så är jag "sjuk" igen..suck! Men men bara att börja om när detta försinner, jag ger inte upp om beach 2010 ;)!

Tror ni förresten att jag tog bilder igår? näe, jag e sämst!! Jag måste bli bättre påt! Men vi hade så himla kul, jag fick mitt underhår färgat i en mörkare nyans, skitsnyggt =)! Sen var det min tur att göra på min klasskompis Pauline, som då skulle avfärga sitt svarta hår, sen sätta i en brun toning...det gick faktiskt bra & resultatet vart lika så hihi! Jag ska se om jag kan få tag på några bilder av mina andra Hårisar!

Nu ska jag nog försöka mig ut på en promenad i det fina vädret!





En svinrygg jag gjorde för några veckor sen =)!


Tränar folie slingor.




Kommentarer
Postat av: Malin

Åh svinrygg är ju så snyggt!

2010-03-17 @ 23:08:18
URL: http://anglavra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0