fler timmar på dygnet, tack!

Jag önskar mig just nu fler timmar på dygnet, tror ni det slår in?...Hoppas ;)! Tiden bara springer iväg, därav mina noll inlägg denna vecka, jag har verkligen inte hunnit, jätte trist!

I måndags gick vi in i skolans salong & har nu börjat ha kunder & där ska vi nu vara i de kommande sex månaderna. Jag var så nervös i måndags när jag traskade till skolan, men jag hade faktiskt ingen kund på hela dagen så det var ganska skön start på den nya fasen, dock hade jag kunder både i tisdags & igår, men det var så himla kul att nervositeten la sig direkt förutom just om att resultatet inte får bli fult men det har det inte blivit ännu som tur är, men det kanske kommer någon gång, bakslag får man ju alltid ;)! Imorgon ska vi till skolan igen, vi får ingen ledig kläm dag vi inte, här ska det jobbas! Så imorgon har jag en engelsktalande kund, så idag är jag nervös haha...men det ska nog gå bra =)!

Idag har vi varit & köpt en centraldammsugare, jihooooooo. Så nu kan jag äntligen städa ordentligt igen då vår förra dammsugare har åkt hem till sin ägare. Var även inne på karlssons här i stan & hittade väska & sandaler till Ofelia, superbra! Sin egna väska ska hon ha till dagmamman på onsdagar då de är i skogen & leker & har en egen liten picknick, mysigt!





Efter vår lilla shoppingtripp så har vi pysslat & donat hemma & jag har lagat storkok så nu är frys & kyl fulla igen efter storhandling & matlagning, härligt!

Jag & Ofelia satt vid datorn & lyssnade på musik nu på kvällskvisten & då somnar hon så gott i min famn hihi, så mysigt det är! Speciellt nu när hon inte gör det alls ofta, då får man ta till vara på de få gånger de händer =)!


 Mammas lilla hjärta!


Kommentarer
Postat av: Kristin - En mammas fotoblogg

Stora lilla tjejen jue :) Make Up Stores egna skola är det :) Hoppas du får en trevlig helg nu ska liras tvspel med sambon här..haha barnasinnet finns kvar...

2010-05-14 @ 22:45:38
URL: http://mouziee.blogg.se/
Postat av: Malin

Åh så mysigt! :-)

2010-05-17 @ 22:59:06
URL: http://andthroughitall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0