IGEN!!!!!

Ofelia blev sjuk i fredags och hon började ta sig för öronen i lördags så idag var vi till vårdencentralen & det visade sig vara öroninflammation IGEN, nu har hon haft det 3-4 ggr på 3 månader..helt sjukt! Sist var ju bara en 2-3 veckor sen....är så trött på denna skit nu, alla bara sjukdomar går runt & runt, när tar de slut???! Ingen mera kåvepenin tack, fick äntligen annan pencillin till lilla hjärtat så jag hoppas på att detta biter nu så att hon slipper operera in rör i öronen!

Så som ni förstår är jag ganska trött just nu, Ofelia som blir sjuk hela tiden (stackars min lilla tjej), sen är det skolan som tar mycket tid(tur att det är så kul att vara där så man orkar med allt), vi håller dessutom på att fixa med gräsmatta & altan på baksidan, jag klipper folk på fritiden samt är det massor av sociala evenemang...så just nu är tillvaron stressig! Tur att det roliga väger upp mot det jobbiga!

Jimmy passar på att jobba över lite idag då jag är hemma så kan han sluta lite tidigare på fredag! Så jag ska snart ta & fixa lite mat & dona är hemma!

Idag har har verkligen längtat tillbaka till mammalediheten, att få vara med den finaste i mitt liv! Värmer i hjärtat!
Längtar tills jag är klar i skolan så jag får spendera mer tid med mitt lilla hjärta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0