Toppen helg!

Den här helgen har det varit fullrulle, i fredags vart det spontan fest hos en vän lite utanför stan & eftersom jag & Ofelia skulle sova hos mina päron natten till lördag så åkte jag ut dit med några vänner när hon lagt sig för natten. Var en superkul kv med bra musik, massa dans & härliga människor =)!

Lördag morgon var det bara att kliva upp, kl tio åkte mina päron iväg till sthlm för hotellövernattning så jag passade mina syskon igår till idag, vart mest mys igår på dagen samt mac donalds lunch, på kvällen kom finaste Sara med fam över & åt tacos & kikade på mello!
Idag hängde jag, lilsis & Ofelia med några grabbar i gänget & grillade korv i åkerskogarna, mys men kallt =)! Och jobbade även en stund....så helgen har vart speedad men superlyckad!
Nu ska jag kika på filmen, Due date...återkommer med recension =)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0