Turn around

Ja ni som känner mig vet ju att mitt liv är väldigt upp & ner just nu, dt tar tid att komma på fötter iguess. Önskar det bara var att knäppa med fingarna men sådan tur har jag aldrig. Jag lyckas alltid ta den krångliga vägen fram i livet.

Jag har så mycket att jobba med & det vet jag. Jag vill så mycket, vara en bra mamma, vara en bra vän, vara omtyckt, vara bra på jobbet, hinna träna, hinna leka, hinna jobba extra, hinna städa & hinna umgås me alla...ja ni hör ju.
Jag har även en tendens att vara alldeles för mycket...fast jag bara vill väl, men det är väl mitt sätt att få veta att jag e omtyckt, vilket bara blir fel, suck. Får fullständig panik & ångest när jag inte får svar från vänner, eller de svarar eller inte hör av sig. Psycho? haha nej inte alls ;).
Men allt detta jobbar jag på, men att kämpa sig upp till att må bra från botten är inte en dans på rosor. Två steg fram & ett bak i princip. Men jag tar en dag i taget & kämpar vidare.
Någon gång måste det väl vända även för mig?!

Kommentarer
Postat av: Sara

Gumman!! Om jag inte hör av mig på en gång, så beror det inte på dig alls! Utan att jag har massor att göra! Love you!! <3

2011-02-16 @ 22:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0